Vascozitatea, cea mai importanta proprietate a unui ulei Polytron, se refera la rezistenta la scurgere a uleiului Polytron.
Vascozitatea unui ulei variaza in functie de schimbarile de temperatura – mai mica atunci cand este cald sau mai mare cand este frig. Un ulei trebuie sa poata curge la temperaturi mici pentru a lubrifia partile interne ale motorului.
Trebuie, de asemenea, sa ramana vascos pentru a proteja motorul la temperaturi ridicate.
Cand uleiul este folosit la temperaturi variabile asa cum se intampla in fiecare motor este necesar ca variatia vascozitatii sa fie cat mai mica.
Masurarea schimbarii de vascozitate este data de Indicele de Vascozitate.
Cu cat indicele este mai mare cu atat vascozitatea se schimba mai putin, ceea ce inseamna o protectie mai buna pentru motor. Indicele nu indica vascozitatea la temperaturi mari sau mici a uleiului. Acest indice reprezinta gradul cu care se schimba vascozitatea la variatiile de temperatura. Imbunatatirea vascozitatii se realizeaza cu ajutorul pachetului de aditivi Polytron MTC, care scade rata la care uleiurile Polytron isi schimba vascozitatea in functie de temperatura. Acest aditiv MTC mareste gama temperaturilor de lucru a uleiurilor de motor Polytron si ajuta la fabricarea uleiurilor Polytron multigrade.
22 thoughts on “Vascozitatea uleiului de motor Polytron”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
Pentru ford focus 2006 1,6 diesel ce ulei îmi recomandati
Buna Ionel. Gasesti mai jos recomandarea noastra pe baza specificatiilor oferite (atentie, stim, s-ar putea sa nu corespunda cu tipul recomandat de producatorul masinii; motorul s-a uzat, nu mai este ca atunci cand a iesit din fabrica). Incearca-l la urmatorul schimb si spune-ne rezultatele!
http://uleipolytron.ro/…/ulei-de-motor-sintetic-5w-30-1l/
O zi frumoasa,
Echipa Polytron
buna ziuaț as vrea si eu sa vad o fisa tehnica completa a uleiului polytron 5w40. multumesc
Solicitam producatorului din Calfornia, USA si va trimitem.
Si eu sunt interesat sa vad fisa tehnica tot pentru uleiul Polytron 5w40. Ar trebui sa o afisati pe site! Multumesc
Buna ziua,
Si eu vrea fisa tehnica pentru uleiul 5W40. Ma intereseaza in mod special ce tip de ulei este:
– Hydro crack
– PAO
sau
– Esteri/polimeri
Este ulei PAO, grupa IV.
Imi trimiteti, va rog si fisa lui tehnica pe adresa de email marius.herta@gmail.com?
Puteti spune ce ulei de baza de foloseste ? Sau mai bine puteti sfisa fisa tehnica a uleiului ?
Ulei de baza din grupa IV, PAO.
Pentru un megane 2 1.5 dci am facut schimbul de ulei si filtre cu ulei polytron 4 litri 5w40 si un aditiv de ulei si dupa 1500 km imi apare in bird sa completez nivelul de ulei.mentionez ca nu am puerderi de ulei la motor .care sa fie cauza?
http://www.polytronromania.ro/rolul-aditivului-polytron
Opel astra G 1.7cdti 80 cp.260000km ce ulei imi recomandati
http://uleipolytron.ro/produs/ulei-de-motor-sintetic-5w-30-4l/
Ford focus 1.5 tdci 88kw din2016 ce recomandați?
https://uleipolytron.ro/produs/ulei-de-motor-sintetic-5w-30-4l/
Am cumpărat de la voi 0w30 dar în specificații nu scrie nimic despre dpf și start-stop.
Indeplineste cerinta C4 specifica DPF.
Buna ziua,
Doresc un tratament motor si ulei bun (Polytron) pentru un S3 din 2014, 110.000km.
Folosesc 5w30, de cand am cumparat din romania ulei, imi mananca circa 500ml la 2000-3000km, garnitura la baie s a dus (am si schimbat o) si cred, mai mult ca sigur ca am si garnitura la capacul culbutori dusa.
Ce imi recomandati?
Va rog, imi puteti scrie pe email!!!
Multumesc anticipat!
Cristian
bestcarperformance@gmail.com
https://uleipolytron.ro/produs/ulei-de-motor-sintetic-5w-30-4l/
https://uleipolytron.ro/produs/ulei-de-motor-sintetic-5w-30-1l/
https://uleipolytron.ro/produs/tratament-pentru-motor-473ml/
Vreau sa stiu daca aveti fully sintetic 5 w30 si daca este recomandat pentru audi s3/300cp, am vazut la vanzare pe emag tot de la polytron…?!?
Care este diferenta dintre cele doua?
Seara frumoasa!
https://uleipolytron.ro/produs/ulei-de-motor-sintetic-5w-30-4l/
https://uleipolytron.ro/produs/ulei-de-motor-sintetic-5w-30-1l/