Polytron Romania

Trancăne Și Trepidează Motorul La Turatii Mari?

1359

Un scurt ghid pentru o intelegere mai buna a cailor de sub capota

Te-ai intrebat de ce se intampla ca atunci cand circuli cu turatii mari sa ai parte de acel trancanit deranjant la motor? Probabil te-ai obisnuit cu el si l-ai asociat cu vechimea, cu marca sau kilometrii totali ai masinii.

Este drept, la motoarele aflate intr-o stare de uzura avansata, trepidatiile si zgomotul deranjant ar putea fi iremediabil.

Insa, de cele mai multe ori, nu are legatura cu cele mentionate. Ceea ce mecanicii din service-urile auto nu ne spun este ca    trancanitul si trepidatiile pot fi considerabil reduse printr-un mod foarte simplu. Calitatea uleiului din motor.

Ungerea ineficienta a motorului

Ce se intampla de fapt la turatii mari? Diferenta majora este la mersul cu turatii mari (apropiate de cele maxime), ungerea motorului nu mai este atat de eficienta.

Ce inseamna o ungere mai putin eficienta? Imagineaza-ti pistoanele motorului tau, puse in miscare de explozia combustibilului.

Pistonul este pus in miscare in interiorul cilindrului, iar distanta dintre piston si cilindru trebuie sa fie suficient de mica incat sa nu se piarda din suflul exploziei combustibilului (care impinge in forta pistonul), si suficient de mare incat pistonul sa se deplaseze in sus si in jos in functie de faza in care se afla (fie intra aer si combustibil, fie elimina gazele in urma exploziei; pozitia pistonului difera in toate aceste faze).

Frecarea dintre segmentii pistonului si cilindru este diminuata de uleiul de motor

2589Frecarea dintre segmentii pistonului si cilindru este diminuata de uleiul de motor. Aceasta frecare dura de metal pe metal are ca si consecinta distrugerea in timp a motorului, aparitia unor trepidatii si crearea unui sunet intens cand sunt antrenate intr-o frecventa mare (echivalentul vitezei si a unui numar de turatii mare).

Un ulei de o mai slaba calitate creste frecarea dura dintre metale, si rezulta in trepidatii crescute si un trancanit intens la condus. Metalele se distrug particele cu particele din cauza frecarii si isi pierd din eficienta odata cu distrugerea lor.

Consum crescut de combustibil din cauza unui ulei slab calitativ

Consumul de combustibil creste si el datorita ineficientei deplasarii pistonului, care se misca ingreunat din cauza frecarii excesive.

Gandeste-te la motoarele care consuma prea mult ulei si la fumul albastru-albastrui pe care il evacueaza. Sunt semne ca uleiul ajunge in camera de ardere ca rezultat al uzurii motorului (uzura prematura, de cele mai multe ori).

Acum, imagineaza-ti aceasta miscare continua si distrugatoare de metal pe metal redusa de un ulei de calitate.

Un ulei de calitate scade frecarea dintre piston si cilindru si face ca pistonul sa alunece usor in traiectoria sa.

Alunecarea usoara a pistonului face functionarea lui silentioasa, creste durata de viata a motorului, creste puterea generata si reduce consumul de combustibil!

 

Un ulei bun nu numai ca te ajuta sa mentii motorul intr-o stare excelenta ani si ani, ci iti economiseste bani de combustibil si iti ofera comfort crescut la drum!

 

Daca masina ta este condusa in mai tot timpul in trafic precum aglomeratia de Bucuresti, calitatea uleiului este critica.

Aerul poluat, bruscarile motorului de la mers la relantiu la mersul turat, si imposibilitatea de a aduce motorul la o temperatura ideala de functionare din cauza distantelor scurte, cresc considerabil uzura motorului fara grija pe care o cere.

Miturile precum “nu este recomandat sa schimbi marca uleiului” vin de cele mai multe ori de la cei care incearca sa iti vinda acelasi ulei pe care ti l-au vandut si pana acum, sau pur si simplu din indiferenta si necunoastere.

Poti schimba oricand marca de ulei de motor

Poti schimba oricand marca de ulei atat timp cat urmezi recomandarile tipului de ulei de la producatorul masinii.

Intreaba orice mecanic expert, care stie ce inseamna performanta unui motor. Iti va raspunde cat de critic este sa folosesti un ulei bun si ca multe din marcile comerciale de ulei de pe piata, sunt de fapt, de o slaba calitate.

Sansele sunt ca uleiul ce-l cumperi sa fie facut sub franciza (uleiul nu este facut in tara mama de producator, ci de alti francizori, in alte tari) si calitatea lui sa fie semnificativ scazuta fata de cel original.

Uleiul de motor POLYTRON

polytron-1200x280
Uleiul de motor POLYTRON vine direct din Statele Unite (importat direct de la producator!)
Milioane de dolari sunt investiti anual in continua cercetare si dezvoltare a sa.

Este singurul ulei de pe piata care poate spune ca reduce cu pana la 90% uzura, zgomotul si temperatura motorului. Demonstrate stintific! (detalii pe pagina de Facebook). O totala transformare in ceea ce priveste descoperirile in calitatile unui ulei de motor.
uleil0w-40uleil5w-40jn08sprltoate-tipurile

PolytronDescopera performanta uleiului Polytron

Creste puterea motorului, reduce consumul de combustibil

Calitatea uleiululi iti reduce costurile schimbului de ulei, care vor fi mai rare. Iti reduce consumul de combustibil, trancanitul si trepidarea masinii la condusul cu turatii mari.

POLYTRON iti creste si puterea motorului. Uleiul are in compozitia sa POLYTRON MTC, un produs ce protejează împotriva oxidării la temperaturi ridicate, uzurii și deteriorării ca urmare a scăderii vîscozităţii.

Acesta este întărit cu agenţi de curăţare-dispersanţi și inhibitori de rugină şi coroziune, pentru a păstra motoarele extrem de curate și fără nămol, lacuri şi rugină.

El asigură o reducere considerabilă a frecării interne între piesele în mișcare ale motorului.

Datorită POLYTRON MTC, care este inclus în pachetul de aditivi, intervalele de schimbare a uleiului se pot prelungi până la 30.000 km sau mai mult la automobilele care sunt încă în stare de funcţionare bună.

Printre proprietatile lui se numara:

  • Ofera o foarte buna stabilitate la oxidare
  • Asigura o curatenie si o functionare fara cusur a motoarelor la temperaturi de operare ridicate
  • Protectie crescuta la coroziune;
  • Consum redus de combustibil si reducerea pulberilor in suspensie din gazele de esapament
  • Contine agenţii anti-uzură care elimină uzura lobilor camelor și a altor piese extrem de solicitate

Daca vrei sa reduci trancanitul masinii si sa cresti caii putere ai motorului tau prin ungerea eficienta a unui ulei de calitate, incearca uleiul POLYTRON.

Ofera masinii tale la urmatorul schimb un ulei de care are nevoie. O calitate superioara care iti va creste comfortul la drum si iti va economisi combustibil.

POLYTRON, un fel de perfuzie a motoarelor

POLYTRON este un fel de perfuzie a motoarelor. Le ajuta sa creasca instant performanta si longevitatea motorului. Fapte dovedite stintific prin nenumarate teste!

Din momentul folosirii lui, te vei bucura instant de o functionare silentioasa si eficienta a motorului, garantat.

Incearca-l macar o data pentru a reduce zgomotul motorului si consumul de carburant. Vei creste longevitatea motorului de la prima folosire, beneficiile le vei simti instant.

Comanda azi tipul de ulei pentru masina ta sau consulta-te cu un specialist POLYTRON daca nu esti sigur de decizia ta!

uleil0w-40uleil5w-40jn08sprltoate-tipurile

PolytronDescopera performanta uleiului Polytron

references

Ești nesigur care ulei aduce performanța și longevitatea maximă a motorului tău?

Scrie-ne în comentarii specificațiile mașinii tale (marca mașinii, an fabricație, nr. de kilometri, tip de combustibil) și un specialist POLYTRON îți recomandă produsul ideal în cel mai scurt timp!

ulei-motor-336x280

Daca vrei un motor mai putin zgomotos, care sa consume mai putin ulei si care sa aiba o durata de viata mult mai mare, incearca POLYTRON

Scrie-ne în comentarii specificațiile mașinii tale (marca mașinii, an fabricație, nr. de kilometri, tip de combustibil) și un specialist POLYTRON îți recomandă produsul ideal în cel mai scurt timp!

ulei-motor-336x280

72 thoughts on “Trancăne Și Trepidează Motorul La Turatii Mari?”

  1. Am un opel astra f hatchback din 95 1.6i si am ulei GM 10W-40. Si mar interesa daca e bun., si as vrea sa bag o marca mai buna de ulei si nu prea stiu ce ulei sa i bag.

  2. Buna ziua,
    Am un Passat din 2008 motor CBAB de 2 litri, diesel si in prezent folosesc un ulei Castrol Edge longlife. Ce tip de ulei imi recomandati.
    Multumesc anticipat pentru raspuns

  3. Buna,am un volvo v40 din1999,cu motor 1,9 TD.Ce ulei imi recomandati?Vreau sa precizez ca motorul este de fabricatie Renault.

  4. Si eu am opel astra h 1.4 z14xep 2005 (benzina) cumparat din 2012, avea atunci ulei GM 10w-40, dar tacanea la rece motorul de ziceai ca-i diesel,am schimbat la jumatatye de an cu castrol edge 5w-30 dupa un an castrol edge 5w-40 si l-am folosit pana in mai 2017,dar din pacate la rece tot tacaneau tachetii,nu ca si cu GM-ul dar tacanea. In mai 2017 am schimbat uleiul la recomantarea unui site opel cu Mobil 1 0w-40 European Car Formula (American). Dupa arpox.2 luni dupa ce l-am pus, motorul si-a schimbat total sunetul, la rece (chiar si acum iarna) nu mai tacanea, nu mai tremura volanul plus teava de esapament curata. Pacat ca nu se mai importa acest ulei in Romania.

  5. Salut,
    Am un ford focus 2 cu motor 1.6 TDCI , cu 200 mii in bord. Motorul are la relanti un tacanit, presupun de la tacheti, folosesc ulei Formula Ford 3w30. Un alt ulei poate reduce acel zgomot?

    1. Buna Alex. Gasesti mai jos recomandarea noastra pe baza specificatiilor oferite (atentie, stim, s-ar putea sa nu corespunda cu tipul recomandat de producatorul masinii; motorul s-a uzat, nu mai este ca atunci cand a iesit din fabrica). Incearca-l la urmatorul schimb si spune-ne rezultatele!

      http://uleipolytron.ro/…/ulei-de-motor-sintetic-5w-30-1l/

      O zi frumoasa,
      Echipa Polytron

  6. Pentru un renault pagina 2 , motor 1.9 dci. Are o fluctuația la relanti cu trancanit. La fel se întâmplă și pe la 120 km/h. Ce imi recomandati?

  7. Buna ziua,mi-am cumparat un audi A4 b6 combi din 2003 1.9 tdi 131 cai in 6 trepte si as vrea sa imi fac schimbul de ulei si nu stiu exact ce sa pun.fostul proprietar mi-a spus ca a folosit Castrol 5w-40 dar nu mai stie exact cati km a facut cu el,si de aceea vreau un ulei bun sa pun eu pt ca tin foarte mult la masina.are 382000 km.multumesc

    1. Buna Florin. Gasesti mai jos recomandarea noastra pe baza specificatiilor oferite (atentie, stim, s-ar putea sa nu corespunda cu tipul recomandat de producatorul masinii; motorul s-a uzat, nu mai este ca atunci cand a iesit din fabrica). Incearca-l la urmatorul schimb si spune-ne rezultatele!

      http://uleipolytron.ro/…/ulei-de-motor-sintetic-5w-40-1l/

      O zi frumoasa,
      Echipa Polytron

  8. Buna ziua,
    Pentru un Ford Focus,diesel,1.6L,66Kw,an fabr.2007,160000Km,la care am folosit pana acum Formula F 5W30,ce i mi recomandati?La ce interval de km trebuie schimbat sau la ce perioada de timp trecuie inlocuit uleiul recomandat de dvs.?

    1. Buna Cezar. Gasesti mai jos recomandarea noastra pe baza specificatiilor oferite (atentie, stim, s-ar putea sa nu corespunda cu tipul recomandat de producatorul masinii; motorul s-a uzat, nu mai este ca atunci cand a iesit din fabrica). Incearca-l la urmatorul schimb si spune-ne rezultatele!

      http://uleipolytron.ro/…/ulei-de-motor-sintetic-5w-30-1l/

      O zi frumoasa,
      Echipa Polytron

  9. Buna ziua . Am un Kia Cee,d 2008 /153 mii km la bord ,vechiul proprietar a pus ulei Costrol 10w40 ,cartea tehnica recomanda 5w30 ,vreau un sfat trebuie sa fac schimbul ,ce imi recomanda-ti .Va multumesc .

  10. Salut.am un fiat linea 2008,120.000 km, benzna, 1,4.in prezent folosesc Aral 10w40, motorul consuma cam1litru intre schimburi si se cam inegreste. Va rog ce tip de ulei i-mi recomandati? Multumesc!

  11. Bună ziua aș dori să vă întreb dacă punem ulei polytron mai e cazul să punem și tratament pt motor .Mașina mea Wv Passat cod motor BMR pd 170 cp?

  12. Pt un fiat punto ll,benzină si gpl cu 215000km la bord, ce ulei recomandati? ce tratament de motor si in ce cantitate?multumesc

  13. Salut, pentru un ford 1 6 16v benzina din 2002 motorul a fost segmentat și cuzinetii schimbați ce ulei îmi recomandați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *